هزینه نصب داربست در سال 1401

شرکت داربست تهران ، با سالها تجربه درخشان در زمینه نصب و اجرای انواع داربست ها ، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز در سراسر تهران میباشد. این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب ، آماده است تا در اسرع وقت ، انواع داربست ها مانند ، داربست های متحرک ، طاق نصرت ، کفراژ و بسیاری دیگر از داربست ها را در اسرع وقت ، و با بهترین کیفیت ها نصب نماید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های نصب و اجرای داربست ، میتوانید با شرکت داربست تهران ، تماس حاصل نمایید.

قيمت نصب داربست سال 1401

 

انواع داربست ها

در ادامه به برخی از انواع داربست های پر استفاده و همچنین کارایی آنها اشاره شده است که شما بعد از مطالعه هر یک از آنها ، میتوانید با دقت بیشتری ، داربست مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اجاره داربست های هیئات ، داربست بنر و چهارپایه چرخدار در تهران

یکی از ویژگی های مهم شرکت داربست تهران ، که این شرکت را از سایر رقبا متمایز میسازد ، خدمت رسانی محلی و منطقه ای این شرکت میباشد. در چنین حالتی ، شما میتوانید بعد از انتخاب محل مورد نظر خود ، به نزدیکترین اکیپ نصبا داربست این شرکت دسترسی داشته باشید. در چنین شرایطی ، میتوانید تا حد زیادی ، در هزینه ها و زمان خود نیز صرفه جویی نمایید.

قیمت اتحادیه ای نصب داربست در سال 1401

قیمت اجاره داربست بر اساس نوع پروژه و متراژ آن تعیین می‌شود. شما می‌توانید برای اجاره داربست در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران و همچنین شهرهای اطراف تهران با ما تماس بگیرید تا از قیمت دقیق اجاره داربست و همچنین قیمت نصب داربست مطلع شوید. کارشناسان ما آمادگی دارند در هر ساعت از شبانه روز به شما مشاوره داده و برای ثبت سفارش و ارسال فوری داربست برای شما اقدام کنند. قیمت های سال 1402 بروز رسانی شده اند، قیمت نصب و اجرای داربست ها به شرح زیر میباشد.

اجرت نصب و اجرای داربست برای کارهای کفراژ تا 200 متر مکعب چهارمیلیون و پانصد هزار تومان

هزينه نصب داربست نما در سال 1401 براي كارهاي كمتر از 100 متر 4 میلیون و 600 هزار تومان

هزينه نصب داربست چاله آسانسور تا 5 طبقه چهار ميليون و پانصد تومان

قيمت اتحاديه اي داربست در سال 1401 براي كارهاي كمتر از 200 متر پنج ميليون و پانصد هزار تومان

نرخ اتحاديه اي نصب داربست در سال 1401 براي كفراژ مسقف تا 200 متر مكعب پنج میلیون تومان

نرخ اتحاديه اي نصب زيربتن تا 100 متر سه ميليون تومان

قيمت سال 1401 داربست طاق نصرت تا طول 6 متر پتج میلیون تومان

هزينه نصب داربست چهارپايه چرخ دار در سال 1401 دو ميليون و پانصد هزار تومان

قیمت نصب داربست سال 1401

نرخ داربست اتحادیه سال 1401

تو رفتگی های سازه

هرچه تورفتگی های سازه بیشتر باشد ، مدت زمان مورد نیاز جهت نصب داربست نیز افزایش پیدا میکند که همین امر میتواند در بالا رفتن هزینه های نصب و اجرای داربست ، تأیر زیادی داشته باشد.

تعداد نما : بر اساس نرخ اتحادیه ، قیمت داربست برای هر نما ، بصورت جداگانه محاسبه میگردد.

ارتفاع : یکی از فاکتورها مهم در تعیین هزینه های نصب داربست ، ارتفاع میباشد. هرچه ارتفاع سازه یا ساختمان مورد نظر ، بیشتر باشد ، طبیعتا هزینه نصب و اجرای داربست نیز ، افزایش پیدا میکند.

جنس کشی : گاهی اوقات سازه مورد نظر به گونه ای است که ماشین حمل داربست نمیتواند تا نزدیکی ساختمان هدایت گردد. به همین دلیل ، نیاز به نیروی انسانی نیز افزایش پیدا میکند که همین امر میتواند در هزینه تمام شده نصب داربست ها تأثیر زیادی داشته باشد. كارهايي مثل داربست پاسيو،‌حياط پشتي، خرپشته ي ساختمان، راه پله ي طبقه آخر و ... از جمله پروژه هایی هستند که نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارند و شامل جنس كشي مي شوند.

نصب داربست ارزان در تهران

از آنجایی که پروژه های زیادی در اختیار شرکت داربست تهران وجود دارد ، انعطاف پذیری این شرکت در بحث هزینه ها و در مقایسه با سایر شرکت ها ، بیشتر میباشد. علاوه بر این مشتری مداری و خوش انصافی نیز از جمله ویژگی های بارز این شرکت میباشد و به همین دلیل همواره تلاش کرده ایم تا رضایت بسیاری از پیمانکاران و مالکان را جلب نماییم.

قیمت نصب و اجرای داربست در شمال تهران

برای برخورداری از بهترین خدمات در زمینه نصب و اجرای داربست ، میتوانید با شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید. این شرکت با در اختیار داشتن کاری مجرب ، بصورت شبانه روزی ، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز ، در سراسر تهران میباشد.

هزینه نصب و اجرای داربست در غرب تهران

نصب و اجرای داربست با بهترین قیمت ها در غرب تهران ، توسط شرکت داربست تهران. در صورت هرگونه سوال در مودر قیمت و تنوع خدمات میتوانید با شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید.

هزینه نصب داربست در شرق تهران

هرچند که برخی از شرکت ها در روزهای تعطیل هیچونه خدماتی را ارائه نمیدهند ، اما شرکت داربست تهران ، به منظور رعایت حال همشهریان عزیز و همچنین ، خدمت رسانی هرچه بهتر خود، حتی در روزهای تعطیل و بصورت شبانه روزی ، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز، در سراسر تهران میباشد.

هزینه نصب داربست در جنوب تهران

برای برخورداری از بهترین و با کیفیت ترین خدمات در زمینه نصب و اجرای داربست ، میتوانید با شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید. همچنین اگر سوالی در مورد نحوه محاسبه هزینه اجرای انواع داربست ها دارید ، میتوانید با شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید.

قیمت مصوب و اتحادیه ای نصب داربست در سال 1401

همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر شد ، برخی از این قیمت ها به روزرسانی نشده اند و به محض ارائه نرخنامه جدید توسط اتحادیه ، این نرخ ها نیز به روز رسانی خواهند شد. اما با این حال ، هزینه مصوب و نرخ اتحادیه ای نصب داربست ها ، به صورت حدودی به شرح زیر میباشد.

هزینه مصوب نصب داربست فلزی در تهران با متراژ بیش از 200 متر همراه با مبلغ ورودی ، هر متر 15000 تومان محاسبه میگردد.

هزینه مصوب و اتحادیه ای نصب داربست بنر ، 1 میلیون تومان میباشد.

چهارپايه چرخ دار در جهت جابجايی داربست در برخی از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و قیمت نصب داربست چهارپايه چرخ دار در تهران در سال 1401 از مبلغ يك ميليون و پانصد هزار تومان مي باشد، البته در صورت افزایش تعداد قيمت نصب چهارپايه، کاهش پیدا می‌کند.

قيمت اتحاديه اي نصب داربست چاله آسانسور 1*1 برای ساختمان‌های 5 طبقه و كمتر از آن، مبلغ سه ميليون تومان و مازاد بر آن هر طبقه پانصد هزار تومان مي باشد. همچنین هزينه نصب داربست چاله آسانسور در در تهران متراژ بيش از يک در يک متر 20 درصد به مبلغ افزوده مي شود.

هزینه نصب داربست بتن ریزی

گاهی اوقات ، جهت افزایش استحکام بتن ، از داربست های زیر بتن نیز استفاده میگردد . يمت نصب داربست جهت بتن ريزی برای متراژهای كمتر از 100 متر سه ميليون و پانصد هزار تومان و برای نصب داربست زیر بتن برای متراژ های بيش از 100 متر مبلغ 25000 تومان به ازاي هر متر مكعب محاسبه می‌شود.

قیمت اتحادیه ای نصب طاق نصرت در سال 1401

اجرت نصب یا قیمت اتحادیه ای و مصوب طاق نصرت در تهران و در سال 1401 با ارتفاع 6 متر میباشد که به ازای هر متر اضافه ، مبلغ 500 هزار تومان به قیمت نهایی اضافه میگردد.

کلام آخر

شما نیز اگر در تهران زندگی میکنید و به منظور انجام پروژه های خود به داربست نیاز دارید ، میتوانید با شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید. این شرکت با سالها تجربه درخشان در زمینه اجاره و نصب داربست ، آماده است تا در اسرع وقت ، به شما همشهریان عزیز ، خدمت رسانی نماید. خوش انصافی و مشتری مداری ، از رسالت های این شرکت میباشد و به همین دلیل تا کنون توانسته ایم رضایت اغلب مشتریان را جلب نماییم. همچنین اگر در مورد هزینه و یا نحوه اجرای داربست سوالی دارید ، میتوانید با کارشناسان ما در شرکت داربست تهران تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

فرم تماس

هدف ما ارائه بهترین خدمات به شما می باشد . مشتاقانه منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم .

اطلاعات تماس